WATĘP DO ŚWIATA KONI

Witam na moim blogu! Jest on tylko o koniach i jak ktoś nie kocha tych zwierząt to wirusa prześlę na jego(jej) komputer!!! :p Żartuję! ale na serio niech wchodzą tu tylko prawdziwi koniarze! Mam nadzieję że spodoba wam się ten blog!!! Jak będę miała nowego to na tym też wyświetli się jego adres! Nowy blog będzie też o tych naprawdę wspaniałych, pięknych i inteligentnych zwierzętach jednym słowem: konie!




sobota, 17 maja 2008








Jak się macie? w tym poście będzie regulamin jak macie się tu zachowywać to puszę! :)

  1. Nie wolno tu usuwać albo blokować czego kolwiek.
  2. Nie wolno kopiować tekstów zrobionych przeze mnie np. taki jaki jest na górze posta.
  3. Nie wolno usuwać mego bloga.
  4. Nie wolno kopiować obrazków.
  5. Nie wolno pisać w komentarzach wulgarne teksty.
  6. Nie wolno na moją pocztę pisać np. Okropny blog bo to nie jest dla mnie przyjemne i już wiem że ta osoba raczej nie kocha koni.
  7. Nie wolno naśmiewać się z moich postów.
Na razie to wszystko proszę was bardzo przestrzegajcie tego regulaminu...

pozdrawiam KONIARA ALA

Brak komentarzy:

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl
alicjas