WATĘP DO ŚWIATA KONI

Witam na moim blogu! Jest on tylko o koniach i jak ktoś nie kocha tych zwierząt to wirusa prześlę na jego(jej) komputer!!! :p Żartuję! ale na serio niech wchodzą tu tylko prawdziwi koniarze! Mam nadzieję że spodoba wam się ten blog!!! Jak będę miała nowego to na tym też wyświetli się jego adres! Nowy blog będzie też o tych naprawdę wspaniałych, pięknych i inteligentnych zwierzętach jednym słowem: konie!




niedziela, 6 kwietnia 2008

nie wiem...

Hej ten konik się nie rusza? a może będzie się ruszał na blogu? Mam też takie małe pytanko czemu mój blog nie jest dostępny w google? Ale mniejsza z tym chciałabym polecić ten oto adres jest naprawdę świetny :) www.marta-konie.blog.onet.pl może jeszcze zrobię adopcje koników i będę pisać opowiadania a jednym słowem wdszystko o koniach :)

Brak komentarzy:

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl
alicjas