WATĘP DO ŚWIATA KONI

Witam na moim blogu! Jest on tylko o koniach i jak ktoś nie kocha tych zwierząt to wirusa prześlę na jego(jej) komputer!!! :p Żartuję! ale na serio niech wchodzą tu tylko prawdziwi koniarze! Mam nadzieję że spodoba wam się ten blog!!! Jak będę miała nowego to na tym też wyświetli się jego adres! Nowy blog będzie też o tych naprawdę wspaniałych, pięknych i inteligentnych zwierzętach jednym słowem: konie!




niedziela, 6 kwietnia 2008


to są raczej koniki szetlandzkie. Oglądaliście mustanga z dzikiej doliny? ja mam ten film na płycie. Jest super... Szkoda że jest zimno... albo ciepło... :) może na początek trochę gifów mam tylko jeden... muszę się nauczyć jak je wklejać...

Brak komentarzy:

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl

Dziękuję wam wszystkim za zwiedzanie bloga mój nowy adres do świata koni to www.swiatkoni-alicja.pl
alicjas